Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надає інструкцію по проведенню Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності „Бобер” для шкільного координатора: 1.
Заявки від шкіл приймаються до 25 жовтня. Шкільні координатори
відправляють електронною поштою заявку і відскановану копію квитанції про
оплату одночасно у оргкомітет та районному координатору. Рекомендований внесок
– 15 гривень за учасника. По дві гривні зразу залишаються на поштові та інші
витрати шкільного координатора. Тобто у оргкомітет пересилають по 13 гривень.
2.
Для проведення конкурсу Ви повинні
отримати 6 листопада пакет завдань у архівному файлі Beaver2015_all разом з шестицифровим кодом
школи.
3.
З 7 листопада шкільні координатори
встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям
для встановлення на домашніх комп’ютерах
( якщо вони будуть брати участь в конкурсі вдома). Рекомендуємо
максимальній кількості учнів 6-11- х класів, які мають доступ до інтернету, дозволити брати участь у конкурсі на домашніх комп’ютерах. Після конкурсу вони
повинні зразу ж відправити свій файл відповідей на поштову скриньку шкільного
координатора.
4.
Файл потрібно
записати в окремій папці на жорсткому диску. Розархівовувати його потрібно у
тій же папці. Перед розархівацією рекомендується зберегти копію початкового
архіву у іншій папці (щоб в разі якоїсь помилки його можна було відновити).
Зверніть увагу, щоб папки, де розміщені завдання, були доступні учням не лише
для зчитування, а і для запису. Інакше файли відповідей учнів будуть порожні.
5.
Після
розархівації в поточній папці утвориться
bebras2015_all. Вона міститиме три data- файли та виконуваний
файл Bober, data-файли змінювати не можна, вони забезпечують роботу програми. Можна запускати
лише файл Bober.
6.
Учні повинні уважно ознайомитись з
правилами конкурсу, які записані на перших сторінках цього файлу. Для цього їм
дається можливість перед конкурсом.
7.
Для відкриття умов завдань потрібні
паролі доступу. Районні координатори надсилають паролі шкільним координаторам 7 листопада. Паролі для обох пакетів різні.
8.
Конкурс для
учнів 6-11 класів проводиться 8 листопада.
Шкільні координатори роздають пароль учням о
10.00
9.
Конкурс починається з 10.00. При
великій кількості учасників, які працюють на шкільних
комп’ютерах, допускається проведення конкурсу у кілька змін.
10.
Зразу після
завершення учні зобов’язані здати файли- відповіді (Result_2015*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь
записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у двох місцях (для
надійності): у папці
bebras2015_all і на робочому столі. Відповіді у файлі
закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
11.
Шкільні координатори
збирають файли-відповіді всіх учасників. Просимо
звернути увагу на наявність числа 2015 у назві файлу!!!. Деякі учні помилково здають файли
попередніх
конкурсів
Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли матимуть однакову
назву, можна дописати довільну цифру у назві одного з файлів. Якщо учні пишуть
вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями
(електронною поштою, телефоном чи з рук в руки) та доставки файлів відповідей до школи, щоб ці учні не мали переваги у часі
над іншими учасниками.
12.
Для учнів 2-5 класів конкурс проводиться 9 листопада у приміщенні школи. При
великій кількості учасників допускається
проведення конкурсу у кілька змін.
13.
Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи,
папка стискається і надсилається районному координатору 9 листопада.
У цій же папці –список всіх учасників конкурсу
від школи. Клас вказується лише цифрою
(тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Бланк додається
14.
Копія цієї
папки зберігається в школі.
|