Четвер
25.04.2024, 02:19
Hi-Tech
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Регистрация Вход
Компьютерная сеть - это самая мощная в истории человечества установка по уменьшению энтропии. (Сергей Лукьяненко, "Лабиринт отражений")
Меню сайту

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 67
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 9
Провірених: 0
Користувачів: 54

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Ласкаво просимо

Солонянська Лабораторія Нових Інформаційних Технологій
Ресурсний центр Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота



  • Информатика и ИКТ в современной школе

    Сайт
    Сайт
     
     
    Головна » 2013 » Квітень » 1 » Комп'ютер для дитини як шоколад: корисно, якщо не забагато
    18:55
    Комп'ютер для дитини як шоколад: корисно, якщо не забагато

    Експрес

    Нещодавнє дослідження французької Академії наук свідчить, що комп'ютерні ігри можуть бути гарним способом навчання для маленьких дітей, якщо це відбувається під контролем батьків. Аби тільки це не тривало занадто довго...
    Чи віртуальний світ є монстром, який "з"їдає" мозок дітей? Ні, відповідно до висновку тієї ж Академії, розповідає ua.euronews. Результати дослідження опубліковано у праці "Дитина і дисплей" (тобто, комп'ютери, сенсорні ай-пади, відеоігри тощо).
    Це - зображення мозку дитини, що грає у відеогру. Дивним є не те, що задіяна задня частина мозку, яка відповідає за автоматику, а радше те, що ще більш активною є лобова частина мозку, яка відповідає за здатність до відображення.

    Це - ключове відкриття: коли ви навчаєте дитину користуватися відеоекраном, ви навчаєте її використовувати різні частини мозку", - розповідає Олів'є Уд, працівник центру наукових досліджень.
    На цьому відео, що циркулює в Інтернеті, маленька дівчинка прагне відчути різницю між сенсорною панеллю і журналом.
    Щоб справитися з віртуальною реальністю, діти потребують допомоги батьків: аби збагнути, що сенсорна панель чи комп'ютер - це лише засіб навчання і розваги. У протилежному випадку процес стає контропродуктивним.
    Серж Тіссерон, психіатр, вважає: "Так відбувається лише тому, що це - спосіб обміну, який дозволяє дитині не лише відкрити те, що можна робити з інтернетом, але й навчитися інтерактивності та розуміння (віртуального світу). Всього цього дитина не може навчитися спонтанно. Жоден планшет не може допомогти дитині сам собою".
    Проблема полягає радше у підході дорослих до комп'ютера. Іноді вони першими забувають, що комп'ютер - це всього лише посередник, а їхні діти наслідують поведінку своїх батьків.

    Переглядів: 380 | Додав: Elena | Теги: комп'ютерні ігри, здоров'я, соціологічне опитування, користь, Шкода, комп'ютер | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час

    Пошук

    Календар
    «  Квітень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930

    Архів записів

    Освітні ресурси
  • СШЛНІТ
  • ДОІППО
  • Центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • МО вчителів інформатики м.Полтави

  • «Методичний портал»






  •  

    Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz