|
Державна підсумкова атестація з інформатики |
Для атестації з інформатики готують не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів у класі менше 10, то по одному варіанту на кожного (кожну) учня (ученицю). Атестаційну роботу пропонується розділити на 3 частини. Перша частина – складається із 12-14 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання, завдання з вибором кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності. Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму. Третя частина атестаційної роботи виконується на комп’ютері й може містити два практичних завдання, одне з яких має передбачати написання програми. Завдання атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язків завдань на комп’ютері роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із заздалегідь поставленим штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.Атестація з інформатики проводиться протягом 120 хв.
Для проведення атестації з інформатики вчитель готує не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного (кожну) учня (ученицю). Пропонується атестаційну роботу розділити на 3 частини, залежно від рівня вивчення інформатики учнями. Перша частина може складатись із 10-13 завдань і є рекомендованою для учнів, які вивчали інформатику на будь-якому рівні. Ця частина може містити завдання у тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності. Також, повинна містити 3 практичні завдання, що виконуються на комп’ютері. Друга частина атестаційної роботи складається для учнів, які вивчали інформатику на академічному та профільному рівнях. Ця частина може містити завдання щодо алгоритмізації та програмування. Виконується на комп’ютері. Третя частина атестаційної роботи складається тільки для учнів профільних класів і може містити 3 завдання з тем, передбачених програмою профільного рівня. Також виконується на комп’ютері. Письмові завдання атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язків завдань на комп’ютері доцільно роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із заздалегідь поставленим штампом навчального закладу. Атестація з інформатики проводиться протягом 90 хв. для учнів, які вивчали інформатику за програмою рівня стандарту; 120 хвилин для учнів, які вивчали інформатику за програмою академічного рівня та 180 хвилин - для учнів, які вивчали інформатику за програмою профільного рівня.
Про затвердження Положення про ДПА учнів (вихованців) системи загальної середньої освіти
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань (додаток до наказу МОНУ №192 від 20.02.2015р)
- Лист Молодьспорт №1/9-115 від 14.02.2014 "Про порядок закінчення та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2013/2014 навчальному році"
- Додаток 1. Особливості проведення ДПА
- Додаток 2. Перелік білетів для проведення атестації в усній формі, 9 клас
- Наказ департаменту науки і освіти ОДА № 116/0/212-14 від 03.03.2014 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах Дніпропетровської області у 2013/2014 навчальному році"
- Про порядок закінчення 2013-2014 н.р., підготовку та проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах Солонянеського району
2013 рік
Наказ «Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації»
- Додаток 1 - збірники для 4-х класів.
- Додаток 2 - збірники для 9-х класів
- Додаток 3 - збірники для 11-х класів
ДПА з інформатики у 11 класі
- бланк відповідей 11 клас
- матеріали (файли до ДПА)
- збірник для ДПА-2013
Солонянський районний науково-методичний кабінет
2012 рік
Лист МОН, молоді та спорту України №1/9-61 від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році"
-
Особливості проведення державної підсумкової атестації з інформатики у 9 класі.
- Особливості проведення державної підсумкової атестації з інформатики у 11 класі.
-
Перелік збірників завдань ДПА-2012 у основній школі (9 клас)
-
Перелік збірників завдань ДПА-2012 у старшій школі (11 клас)
2010 рік