Так,
57% респондентів заявили, що сусід, який чавкає - це найгірше, що може
бути в робочий час, говориться в дослідженні, проведеному за запитом
британського шеф-кухаря Ейнслі Херріота.
При цьому 26% опитаних дратує не тільки звук від поїдання ланча, але і запах їжі, пише The Daily Mail.
Однак
83% ніколи не роблять зауваження колегам з цього приводу, вважаючи за
краще тримати свої претензії при собі. Експерт з етикету Уілльям Хенсон
радить не засуджувати людину при всьому офісі, а поговорити з нею
віч-на-віч.
У ході
опитування також з’ясувалося, що колег дратує неакуратність та звичка не
мити за собою посуд. Але щоб стати улюбленцем офісу, варто позбутися ще
від декількох дратівливих звичок.
ТОП-10 подразників на робочому місці
1. Гучне поїдання обіду за комп‘ютером 2. Неакуратні колеги 3. Брудний посуд на кухні 4. Занадто ароматна їжа 5. Запізнення 6. Неуважність 7. Розпускання чуток 8. Клацання ручкою 9. Особисті дзвінки 10. Скарги на стан здоров’я (За матеріалами Vidomo)
|