Експрес Нещодавнє дослідження французької
Академії наук свідчить, що комп'ютерні ігри можуть
бути гарним способом навчання для маленьких дітей, якщо це відбувається під
контролем батьків. Аби тільки це не тривало занадто довго...
Чи віртуальний світ є монстром, який "з"їдає" мозок дітей? Ні,
відповідно до висновку тієї ж Академії, розповідає ua.euronews.
Результати дослідження опубліковано у праці "Дитина і дисплей"
(тобто, комп'ютери, сенсорні ай-пади, відеоігри тощо).
Це - зображення мозку дитини, що грає у відеогру. Дивним є не те, що задіяна
задня частина мозку, яка відповідає за автоматику, а радше те, що ще більш
активною є лобова частина мозку, яка відповідає за здатність до відображення.
Це - ключове відкриття: коли ви навчаєте дитину
користуватися відеоекраном, ви навчаєте її використовувати різні частини мозку",
- розповідає Олів'є Уд, працівник центру наукових досліджень.
На цьому відео, що циркулює в Інтернеті, маленька дівчинка прагне відчути
різницю між сенсорною панеллю і журналом.
Щоб
справитися з віртуальною реальністю, діти потребують допомоги батьків: аби
збагнути, що сенсорна панель чи комп'ютер - це лише засіб навчання і розваги. У протилежному випадку процес стає
контропродуктивним.
Серж Тіссерон, психіатр, вважає: "Так відбувається лише тому, що це -
спосіб обміну, який дозволяє дитині не лише відкрити те, що можна робити з
інтернетом, але й навчитися інтерактивності та розуміння (віртуального світу).
Всього цього дитина не може навчитися спонтанно. Жоден планшет не може
допомогти дитині сам собою".
Проблема
полягає радше у підході дорослих до комп'ютера. Іноді вони першими забувають,
що комп'ютер - це всього лише посередник, а їхні діти наслідують поведінку
своїх батьків.
|