П`ятниця
07.05.2021, 04:26
Hi-Tech
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Регистрация Вход
Компьютерная сеть - это самая мощная в истории человечества установка по уменьшению энтропии. (Сергей Лукьяненко, "Лабиринт отражений")
Меню сайту

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 67
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 9
Провірених: 0
Користувачів: 54

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Ласкаво просимо

Солонянська Лабораторія Нових Інформаційних Технологій
Ресурсний центр Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота



  • Информатика и ИКТ в современной школе

    Сайт
    Сайт
     
     
    Головна » 2014 » Квітень » 10 » Педагог з Дніпропетровщини отримав звання «Вчитель-новатор-2014»
    07:45
    Педагог з Дніпропетровщини отримав звання «Вчитель-новатор-2014»

    ГУОН ОДА

    Міністерство освіти і науки України оприлюднило результати Х Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор-2014». Журі обрало 10 його переможців, одним з яких став вчитель інформатики Дніпропетровського ліцею №100 Євген Мотурнак.

    Євген Мотурнак презентував інтерактивний проект для учнів 11 класів «Курс інформаційних технологій в економіці». Ідеєю проекту є довготривала наукова робота учнів у групах. Протягом курсу школярі мають розробити бізнес-план малого підприємства. Робота розрахована на 34 навчальні години. Оптимальна кількість учнів в одній групі не має перевищувати 4.

    Для того, щоб пройти курс «Інформаційних технологій в економіці», старшокласникам необхідно розробити 8 проектів-розділів бізнес-плану. Зокрема, «Резюме. Підприємницька ідея», «Аналіз ринку та підприємницьких можливостей», «Створення пакету рекламної продукції та плану маркетингу», «Оптимальний план виробництва. Організаційний план», «База даних персоналу», «Фінансовий план», «Фінальне оформлення бізнес-плану» та тренінг із схем залучення інвестицій «Ділова гра».

    Курс «Інформаційних технологій в економіці» вже має гриф Міністерства освіти України. Навчальна методика практикується у Дніпропетровському ліцеї №100 чотири роки поспіль. Наразі автор проекту, переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор-2014» працює над створенням підручника для курсу «Інформаційних технологій в економіці». Наявність навчальної літератури дозволить запровадити курс у школах не лише Дніпропетровщини, а й усієї України.

    Нагадаємо, що у школах Дніпропетровщини вже діє інший проект Євгена Мотурнака – курс «Інформаційний працівник».

    Переглядів: 322 | Додав: Elena | Теги: ІКТ в економіці, мотурнак, ода, Вчитель-новатор | Рейтинг: 5.0/2
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час

    Пошук

    Календар
    «  Квітень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930

    Архів записів

    Освітні ресурси
  • СШЛНІТ
  • ДОІППО
  • Центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • МО вчителів інформатики м.Полтави

  • «Методичний портал»






  •  

    Copyright MyCorp © 2021 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz