Вівторок
24.12.2024, 17:55
Hi-Tech
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Регистрация Вход
Компьютерная сеть - это самая мощная в истории человечества установка по уменьшению энтропии. (Сергей Лукьяненко, "Лабиринт отражений")
Меню сайту

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 67
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 9
Провірених: 0
Користувачів: 54

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Ласкаво просимо

Солонянська Лабораторія Нових Інформаційних Технологій
Ресурсний центр Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота



  • Информатика и ИКТ в современной школе

    Сайт
    Сайт
     
     
    Головна » 2016 » Квітень » 30 » РЕКОМЕНДАЦІЇ ЮНЕСКО. СТРУКТУРА ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
    14:40
    РЕКОМЕНДАЦІЇ ЮНЕСКО. СТРУКТУРА ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ

    У праці зазначається, що протягом двох десятиліть, які минули від початку широкого впровадження комп'ютерів у школах, ми багатодізналися про роль інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та про їхній потенційний трансформуючий вплив на національні освітні системи. Звісно, і сьогодні у цій сфері перед країнамив усьому світі постають нагальні виклики, пов'язані зі стрімким розвитком технологій, необхідністюфінансових інвестицій та потребою чітко окреслити роль учителів у впровадженні потужних можливостей ІКТ в освітній процес у школі та поза нею.

    Одним із важливих уроків стало усвідомлення важливості багатьох аспектів впровадження ІКТ до системиосвіти, серед яких і компетентність учителів, і навчальні матеріали, і устаткування ІКТ, і мотивація учнівта вчителів, а також розуміння того, як цей процес пов'язаний з іншими сферами національної політикита соціально-економічного розвитку держави. Застосування міжгалузевого підходу в генеральномуплані впровадження ІКТ в освіту може допомогти країнам успішно вирішувати проблеми, що виникаютьу відповідних сферах.

    За таких умов документ «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (ICT Competency Framework for Teachers,або ICT-CFT) покликаний допомогти кожній країні розробити всеосяжну національну стратегію та відповідністандарти у сфері ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова генерального плану впровадження ІКТ в освіту.

    Переглядів: 498 | Додав: FokinPetrykyvka | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час

    Пошук

    Календар
    «  Квітень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930

    Архів записів

    Освітні ресурси
  • СШЛНІТ
  • ДОІППО
  • Центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • МО вчителів інформатики м.Полтави

  • «Методичний портал»






  •  

    Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz