У праці зазначається, що протягом двох десятиліть, які минули від початку широкого впровадження комп'ютерів у школах, ми багатодізналися про роль інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та про їхній потенційний трансформуючий вплив на національні освітні системи. Звісно, і сьогодні у цій сфері перед країнамив усьому світі постають нагальні виклики, пов'язані зі стрімким розвитком технологій, необхідністюфінансових інвестицій та потребою чітко окреслити роль учителів у впровадженні потужних можливостей ІКТ в освітній процес у школі та поза нею. Одним із важливих уроків стало усвідомлення важливості багатьох аспектів впровадження ІКТ до системиосвіти, серед яких і компетентність учителів, і навчальні матеріали, і устаткування ІКТ, і мотивація учнівта вчителів, а також розуміння того, як цей процес пов'язаний з іншими сферами національної політикита соціально-економічного розвитку держави. Застосування міжгалузевого підходу в генеральномуплані впровадження ІКТ в освіту може допомогти країнам успішно вирішувати проблеми, що виникаютьу відповідних сферах. За таких умов документ «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (ICT Competency Framework for Teachers,або ICT-CFT) покликаний допомогти кожній країні розробити всеосяжну національну стратегію та відповідністандарти у сфері ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова генерального плану впровадження ІКТ в освіту.
|