з
1 по 20 березня 2013 р. Інститут Горшеніна провів всеукраїнське соціологічне
дослідження на тему «Сучасна молодь України». Всього опитано 2000 респондентів
у віці від 15 до 21 року в містах з населенням більше 100 тисяч чоловік,
розташованих в 24 областях України та АР Крим. Квотами у вибірці були: вік,
стать і тип населеного пункту, в якому проживає респондент. Похибка
репрезентативності дослідження не перевищує + / -2,2%.
- Більшість молодих українців
(80,2%) вважають, що не змогли б прожити без мобільного телефону..
- Більшість української молоді (72,3%)
не уявляють свого життя без Інтернету.
- Кожен другий представник
української молоді (49,6%) стверджує, що не міг би прожити без спілкування в
соціальних мережах.
Більшість молодих українців
(70,2%) зазвичай у вільний від роботи та навчання час зустрічаються з друзями.
При цьому грають у комп'ютерні ігри, проводять час в Інтернеті - 42,6%; гуляють
на свіжому повітрі - 36,7%; займаються домашніми справами - 35,8%; слухають
музику, радіо - 32,6%; займаються спортом - 30 , 9%; відвідують кафе, бари,
ресторани - 29,6%; дивляться телевізор - 26,3%; відвідують клуби, дискотеки -
24,6%; ходять у кіно - 19,6%; читають газети, журнали, книги - 18,6%;
підвищують рівень знань за допомогою приватних уроків, самостійних занять -
15,4%; відвідують театри, концерти, виставки - 13,6%; займаються хобі - 11,3%;
відвідують церкву, релігійну громаду - 4,1 % опитаних. Відповідь «інше» обрали
1,9% опитаних, а 0,5% - запевняють, що у них немає вільного часу. Вагалися з
відповіддю на дане питання 0,8% респондентів. (За матеріалами Наголос)
|