Вівторок
24.12.2024, 17:47
Hi-Tech
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Регистрация Вход
Компьютерная сеть - это самая мощная в истории человечества установка по уменьшению энтропии. (Сергей Лукьяненко, "Лабиринт отражений")
Меню сайту

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 67
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 9
Провірених: 0
Користувачів: 54

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Ласкаво просимо

Солонянська Лабораторія Нових Інформаційних Технологій
Ресурсний центр Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота



  • Информатика и ИКТ в современной школе

    Сайт
    Сайт
     
     
    Головна » 2016 » Травень » 14 » Запровадження якісного електронного контенту в освіті – це вимога часу
    14:46
    Запровадження якісного електронного контенту в освіті – це вимога часу

    За матеріалами http://mon.gov.ua/ 

    Як створити якісні електронні підручники для навчальних закладів, яким повинен бути навчальний контент для сучасної української школи та що для цього потрібно – обговорили на нараді у Міністерстві освіти і науки України під головуванням заступника Міністра Павла Хобзея. У нараді взяли участь представники департаменту загальної середньої освіти МОН України, Інституту модернізації змісту освіти, громадськості, ІТ-компаній, науковці. 

    Як зазначив Павло Хобзей, одним із пріоритетних завдань Міністерства освіти і науки є модернізація змісту освіти. Сьогодні в часи інформатизації суспільства, таку модернізацію потрібно проводити, активно використовуючи сучасні інформаційні комп’ютерні технології та усуваючи всі перешкоди. Зокрема, необхідно переглянути санітарно-епідеміологічні норми для використання комп’ютерної техніки у школах, зробити ревізію нормативно-правової бази, положення про електронні освітні ресурси та положення про дистанційне навчання, створити доступний для всіх якісний навчальний контент.

    «У проекті закону «Про освіту» ключовою компетентністю є інформаційна як складова фахової компетентності вчителя. І якщо закон буде прийнято, то сьогодні потрібно створити передумови для розвитку інформаційно-комунікаційних технологій», – наголосив заступник Міністра.

    За словами заступника директора з фінансово-економічних питань Інституту модернізації змісту освіти Марії Богуслав, сьогодні всі країни зосередили свою увагу на інформатизації освіти, а деякі з них поставили це питання в державний пріоритет. Так, Естонія зобов’язалася забезпечити електронними носіями до 2020 року всіх учасників навчального процесу: електронними підручниками, робочими зошитами, додатковими матеріалами. У Сербії розроблені відео уроки, якими можна користуватися вдома.

    Слід звернути увагу на проект Угорщини – державний освітній портал, який було запущено кілька місяців тому. Портал розроблявся три роки та побудований на програмному забезпеченні компанії Майкрософт. На ньому розміщений офіційно рекомендований контент – це єдиний за державними стандартами Угорщини підручник, і матеріали, якими діляться вчителі. Серед матеріалів – 4 тисячі відео, 4 тисячі інтерактивних завдань, 10 тисяч інших різних матеріалів. Користувач порталу під час вибору певного класу, відповідного предмету і необхідної компетенції може знайти завдання, тести, які відповідають цій компетенції. Завдяки цій платформі вчителю дуже зручно формувати свої уроки, використовуючи розміщений матеріал. Також на порталі за рейтингами можна визначити кращого вчителя, учня, а також порівняти між собою регіони за успішністю. На цьому майданчику вчителі спілкуються з батьками, ведуть щоденники он-лайн. 

    У майбутньому Міністерство освіти і науки також планує розробити та створити державну платформу навчального контенту.

    Заступник директора Інституту модернізації змісту освіти Юрій Завалевський зазначив, що велику роль у процесі запровадження електронного навчального контенту відіграє вчитель. Саме тому розпочинати підготовку майбутніх вчителів з інформаційних технологій потрібно на останніх курсах навчання в університетах. До цієї роботи мають активно долучитися обласні інститути післядипломної підготовки вчителів.

    Разом з тим, також необхідно вирішити питання доступу навчальних закладів до Інтернет та ліцензійного програмного забезпечення. Запроваджувати електронні підручники потрібно поступово. Якщо на такі цілі виділятимуться гроші з державного бюджету, повинні бути встановлені критерії на розробку контенту, який надаватиметься безкоштовно і знаходитиметься у власності держави.

    Переглядів: 423 | Додав: FokinPetrykyvka | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час

    Пошук

    Календар
    «  Травень 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031

    Архів записів

    Освітні ресурси
  • СШЛНІТ
  • ДОІППО
  • Центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • МО вчителів інформатики м.Полтави

  • «Методичний портал»






  •  

    Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz