Вівторок
24.12.2024, 17:01
Hi-Tech
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная Регистрация Вход
Компьютерная сеть - это самая мощная в истории человечества установка по уменьшению энтропии. (Сергей Лукьяненко, "Лабиринт отражений")
Меню сайту

Статистика
» Зареєструвалось на сайті
Всього: 67
» Із них
Адміністраторів: 4
Модераторів: 9
Провірених: 0
Користувачів: 54

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
[Хто сьогодні нас відвідав?]

Ласкаво просимо

Солонянська Лабораторія Нових Інформаційних Технологій
Ресурсний центр Солонянщини
  • СШЛНІТ
  • Солонянський РНМК
  • Відділ освіти
  • СМС (Солонянська Мережева Спільнота)
  • *****
  • РМО вчителів біології та хімії
  • РМО вчителів географії
  • РМО вчителів іноземної мови
  • РМО вчителів інформатики
  • РМО вчителів курсу "Основи здоров'я"
  • РМО вчителів курсу "Захист Вітчизни"
  • РМО вчителів математики
  • РМО вчителів музичного мистецтва
  • РМО вчителів образотворчого мистецтва
  • РМО вчителів початкових класів
  • РМО вчителів російської мови
  • РМО вчителів суспільствознавства
  • РМО вчителів трудового навчання
  • РМО вчителів української мови та літератури
  • РМО вчителів фізики
  • РМО вчителів фізкультури
  • *****
  • Сайт логопеда
  • Виховна робота



  • Информатика и ИКТ в современной школе

    Сайт
    Сайт
     
     
    Головна » 2013 » Березень » 28 » Знову... про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів
    11:00
    Знову... про нову шкільну програму з інформатики для 5-9 класів
    З 1 вересня 2013 року МОН України вводить обов’язкове вивчення інформатики, починаючи з 5-го (і 2-го) класу, у школах різних профілів, ступенів, традицій, матеріально-технічних можливостей тощо за єдиною для всіх програмою "Інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів", створеною робочою групою під керівництвом доктора педагогічних наук, професора Наталії Морзе.
    Що ж на цей раз пропонує МОН, а, головне, заради якої великої мети не приймається до уваги майже 30 річний досвід викладання шкільної інформатики? Чи справді варто знову керуватись принципом "старе зруйнуємо – нове побудуємо"? Невже зміна статусу предмета з "варіативного" на "інваріантний" є достатньою причиною, щоб "викинути на смітник" перевірені практикою і досвідом тисяч вчителів цілком дієздатні програми, підручники, інші навчальні засоби, які забезпечували формування найефективнішої траєкторії навчання відповідно до потреб і можливостей загальноосвітніх навчальних закладів?
    Читати далі...
    Переглядів: 520 | Додав: Elena | Теги: інваріантна частина, вивчення, обговорення, нова програма з інформатики | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Цінуємо свій час

    Пошук

    Календар
    «  Березень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Архів записів

    Освітні ресурси
  • СШЛНІТ
  • ДОІППО
  • Центр інформатики та інформаційних технологій ЗОІППО
  • МО вчителів інформатики м.Полтави

  • «Методичний портал»






  •  

    Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz