Як виявилося, самими злісними ледарями виявилися молоді співробітники з вищою освітою. Вони витрачають 48% робочого часу на проглядання сторіночок в соціальних мережах і відео в YouTube. Причина полягає в тому, що такі співробітники рідко знаходяться під пильним наглядом керівництва або ж самі займають високі посади. Найстаранніші працівники – люди у віці від 50 років без вищої освіти. Згідно з результатами опитування, 64% респондентів витрачають трохи менше години на особисті справи, 22% - 2 години, 14% - більше трьох годин. При цьому 48% загубленого для роботи часу витрачається на просиджування в Інтернеті, підрахував ресурс salary.com. 33% часу забирає спілкування з колегами, 30% - вирішення особистих проблем, 19% - особисті дзвінки і 15% - дуже довгі перерви. (за матеріалами seminars.unian.net)